ايده هايي براي انتخاب يک اثر هنري در دکوراسيون خانه
نوشته شده توسط : هانی

ايده هايي براي انتخاب يک اثر هنري در دکوراسيون خانه

ايده هايي براي انتخاب يک اثر هنري در دکوراسيون خانه: يکي از سوالات متداولي که افراد مطرح مي کنند ، اين است که چگونه مي توانم تابلوي هنري مناسب  را براي خانه خود  انتخاب کنم؟ براي اطمينان از انتخاب تابلوي مناسب براي يک فضاي خاص چند دستورالعمل وجود دارد.

آثار هنري همان چيزي هستند  که به تعريف شخصيت صاحب خانه و تکميل  فضاي خانه کمک مي کند. يک تابلوي هنري زيبا و مناسب مي تواند بخش هاي مختلف خانه را به هم متصل کند  و در فضاي خانه يک هماهنگي کلي به وجود آورد.

ايده هايي براي انتخاب يک اثر هنري در دکوراسيون خانه

مي توان گفت است که خريد يک تابلوي تزئيني و هنري  يک سرمايه گذاري است.يک سرمايه گذاري اما بزرگ که مي تواند منجر به رشد شخصيت صاحب خانه و ارزش بصري خانه شود.

شايد فکر کنيد که براي تهيه کردن يک تابلوي هنري زيبا و باارزش بايد مبلغ زيادي هزينه کنيد.اما به خاطر داشته باشيد که مهم نيست ارزش مالي تابلوي انتخابي شما چقدر است.مهم اين است در خريد تابلوي هنري خود بهترين انتخاب را انجام بدهيد.

تابلوي مناسب براي  آشپزخانه

يکي از اتاق هاي فراموش شده خانه  از نظر آثار هنري ، آشپزخانه است. جالب است بدانيد که از آشپزخانه اغلب به عنوان قلب خانه ياد مي شود و در بسياري موارد پرکاربردترين اتاق خانه است.

شکي نيست ، هنر بايد در اين مکام مهم و پررفت و آمد  گنجانده شود. کانترها يا فضاهاي بالاي کابينت هاي فضاي  مناسبي براي تابلوهاي هنري  هستند.

اگر مي خواهيد به جزئيات بيشتري در تابلوي نصب شده در آشپزخانه اشاره کنيد بهتر است از تابلوهاي چند تکه که تکميل کننده يکديگر هستند استفاده کنيد.

پيشنهاد ما به شما اين است که براي آشپزخانه از تابلوهايي با مضمون خنده دار و شاد استفاده کنيد.

شما با اين کار فضايي شاد و زنده در خانه ايجاد مي کنيد و اعضاي خانه را دعوت مي کنيد تا هر روز صبح با لبخند وارد آشپزخانه شوند و بعد از خوردن يک صبحانه خوب يک روز فوق العاده را آغاز کنند.

تابلوي مناسب براي اتاق خواب

اتاق خواب يکي از مکان هاي مهم خانه است چون فرد بعد از يک روز خسته کننده و طولاني در اين اتاق به استراحت مي پردازد.

پس اين اتاق بايد مکاني آرامبخش و سرشار از انرژي مثبت باشد.بهترين مکان براي استفاده از تابلوهاي هنري در اتاق خواب ،ديوار بالاي تخت و يا ديوار روبروي تخت است.

سعي کنيد تابلو را طوري بر روي ديوار نصب کنيد که در امتداد چشم باشد و براي ديدن آن چشم خسته نشود.مي توانيد براي اتاق خواب خود از تابلوهاي هنري انتزاعي با رنگ هاي آرامبخش استفاده کنيد.

اگر به عکاسي علاقه داريد مي توانيد از تابلوهايي با عکس منظره و طبيعت استفاده کنيد.يک بوم نقاشي زيبا با رنگهاي ملايم و آرامبخش مي تواند بهترين گزينه براي اتاق خواب شما باشد.

پيشنهاد مي کنيم به تابلوها و بوم هاي نقاشي موجود در وب سايت رويامد سر بزنيد.مطمئنا با جستجو در ميان تنوع بالاي آثار هنري در اين وب سايت ،اثر هنري مورد علاقه خود را پيدا خواهيد کرد!

تابلوي مناسب براي دفتر کار

چه در خانه و چه در دفتر کار ، هنر روشي فوق العاده  براي شخصي سازي فضاي شما و الهام بخشيدن به شماست. روش مورد علاقه ما براي انجام اين کار ايجاد يک گالري ديواري است.

براي شروع ، شما به يک قفسه ديواري يا طاقچه نياز داريد که بهتر است  در فضاي کار  يا نزديک  به ميز کارتان نصب شود.  خوبي استفاده از ظاقچه يا شلف اين است که اين تنها قطعه ايي است که بايد به ديوار نصب کنيد و نيازي نيست براي نصب تابلوهاي مختلف ،ديوار را سوراخ کنيد!

حالا مي توانيد مجموعه اي از آثار هنري و تابلوهاي مورد علاقه خود را انتخاب کنيد .تابلوهايي ک مي توانند براي شما  الهام بخش باشد.شلف يا طاقچه شما ،شخصي ترين فضايي است که به شما اجازه مي دهد همه آنچه در ذهن داريد در دفتر کارتان پياده کنيد.

پس بهترين تابلوهايي که به شما انرژي مثبت و سازنده مي دهند را انتخاب کنيد.مهم نست اندازه اين تابلوها و يا قاب عکس ها چقدر هستند.مي توانيد از چند تابلو، بوم و يا قاب عکس در کنار هم استفاده کنيد.

و انها را با سليقه خودتان در کنار هم بچينيد.به اين ترتيب هر وقت از چيدمان اتاقتان خسته شديد مي توايند جالي تابلوها را با هم عوض کنيد.

 تابلوي مناسب براي حمام و دستشويي

حمام و دستشويي نيز از جمله بخش هايي هستند که معمولااز اثار هنري بي بهره هستند.بياييد شما جزو آن دسته از افرادي باشيد که به حمام و دستشويي خود نيز اهميت مي هند و فضاي آن را استفاده از چند تابلوي زيبا و هنري تغيير مي دهند.

براي انتخاب يک تابلوي مناسب بايد به فضاي حمام و دستشويي توجه کنيد.اگر مي خواهيد آثار هنري مورد علاقه خود را در بالاي روشويي نصب کنيد بهتر است تابلوهايي با رنگ هاي روشن و شاد انتخاب کنيد.

اگر مي خواهيد براي حمام مستر خود  تابلو انتخاب کنيد پيشنهاد مي کنم از تابلويي استفاده کنيد که در ان از رنگ هاي آرامبخش  و ملايم استفاده شده است.

معمولا در حمام و دستشويي از تابلوهاي جفت با طح هاي تکميل کننده استفاده مي کنند.مي توانيد اين دو تابلو را به هم بچسبانيد يا با يک فاصله کم از يکديگر قرار دهيد.

بهترين مکان براي نصب تابلو و آثار هنري در حمام در فضاي بالاي وان حمام است.مي توانيد به وب سايت رويامد سري بزنيد و از تابلوهاي جفت و کوچک ان وب سايت که براي نصب در حمام و دستشويي هستند ديدن کنيد.قطعا انتخاب هاي شايسته ايي براي شما وجود دارد.

تابلوهاي ديواري يکي از بهترين وسايل تزئيني خانه هستند که نياز به صرف هزينه چنداني هم ندارند.تنها کافيست يک انتخاب هنرمندانه و حرفه ايي داشته باشيد تا فضاي خانه خود را تبديل به يک مکان شخصي زيبا و منحصر به فرد کنيد.





:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: